Participanții au fost:
1.
|
Bliorțu
Sebastian Dumitru
|
X B sp
|
2.
|
Bodnari Iulian Dănuț
|
X B sp
|
3.
|
Cocriș
Mihai
Valeriu
|
X B sp
|
4.
|
Crețu Robert Adelin
|
X B sp
|
5.
|
Lup Vasile
|
X B sp
|
6.
|
Nicanău Florin Alin
|
X B sp
|
7.
|
Pisoschi Cosmin Constantin
|
X B sp
|
8.
|
Rusu Ștefan Marin
|
X B sp
|
9.
|
Serediuc Daniel Ioan
|
X B sp
|
10.
|
Șuleap George Lucian
|
X B sp
|
11.
|
Ungurean Ioan Paul
|
X B sp
|
12.
|
Vilhem Răzvan
|
X B sp
|
13.
|
Cureliuc Robert
|
XI B sp
|
14.
|
Găitan Mihai
|
XI B sp
|
15.
|
Nimigean Cristian Narcis
|
XI B sp
|
Timp de 10 zile de lucru, participantii și-au
dezvoltat următoarele cunoștinte privind:
•identificarea
cauzelor posibile asociate funcționării defectuoase
a echipamentelor automobilului;
•identificarea
parametrilor de diagnosticare a componentelor automobilului;
•utilizarea
documentației
tehnice
a automobilului;
•realizarea
lucrărilor
de mentenanță
a
automobilului.
Abilitățile dezvoltate prin stagiul de practică:
•de
aplicare practică
a informațiilor
de la
școală
la
locul de muncă;
•de
lucru în
echipă;
•de
integrare la locul de muncă;
•de comunicare,
orală
și
scrisă,
în
limba
engleză în
scopul îndeplinirii unor sarcini de lucru variate;
•de
interacţiune verbală
pe
teme cotidiene şi pe teme profesionale;
•de
utilizare a documentației
tehnice
a diferitelor modele de automobile;
•de
utilizare a sistemelor de diagnosticare a defectelor automobilului.
Competentele vizate de proiect și dezvoltate în urma stagiului de practică:
•dezvoltarea
gândirii
critice;
•rezolvarea
de probleme;
•dezvoltarea
relațiilor
personale;
•diagnosticarea
automobilului;
•identificarea
sistemelor de mentenanţă;
•întreţinerea
şi repararea automobilulului;
•respectarea
normelor
de
protecţie si securitate in muncă.
Programul de lucru s-a desfășurat zilnic între orele 9.00 și 15.30, la atelierul auto al companiei, sub îndrumarea tutorelui Ralf Giesecke și a instructorului de practică. Atelierul companiei este foarte bine dotat, având atât truse și materiale didactice speciale pentru mecanicii auto cât și 5 mașini funcționale dar neînmatriculate, doar pentru studiul diferitelor probleme tehnice. Elevii au lucrat împărțiți pe grupe, câte 4, respectiv 3 elevi, realizând prin rotație temele zilnice prevăzute în acordul de formare. În plus s-au realizat și alte operații față de cele prevăzute în acord - de exemplu montarea și demontarea motorului, reparații la partea electrică, simularea unei inspecții ITP la o mașină reală, etc.
IMAGINI DIN TIMPUL STAGIULUI DE PREGATIRE PRACTICA:
După evaluarea finală, coordonatoarea de proiect din partea organizației de primire (Johanna Rub) a înmânat certificatele de participare celor 15 elevi și profesorilor însoțitori:
S-au efectuat și câteva vizite culturale, în timpul liber:
- vizitarea orașului Leipzig
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu